vineri, 2 octombrie 2009

Cumva



cumva plapand,cumva pierdut
cumva flamand,cumva tipand
cumva normal,cumva rotund
cumva cerut,cumva uitat
cumva strigat,cumva iertat
cumva de ieri,cumva de azi
cumva de maine,cumva ce-mi ceri
cumva taceri
cumva pe tine,cumva de ce
cumva spre cine,cumva la ce
cumva de unde,cumva placeri
cumva prea multe,cumva dureri
           plapand pierdut
           flamand tipand
           normal rotund
           cerut uitat
           strigat iertat
           de ieri de azi
           de maine ce-mi ceri
           taceri
           pe tine de ce
          spre cine la ce
          de unde placeri
          prea multe dureri

3 comentarii:

  1. Sincer, poezia ta mi se pare foarte fumoasa. Si ma bucur ca descopar mereu pitesteni care au talent si care au ceva de spus. Iti propun sa te implici mai mult si in miscarea bloggerisitca pitesteana si sa vii la inatalnirea de vineri 9 octombrie de la "Libraria mea". Detalii vei gasi pe blogul Ralucai ( http://ralucanicula.blogspot.com ).

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geocer:Iti multumesc pentru apreciere!Iti multumesc pentru anunt!Am sugerat Ralucai,daca se ia in considerare si alt loc de intalnire,ceainaria noua-"La Bulevard",mi se pare un loc potrivit (am si lucrat acolo vreo 3 luni).Acum...depinde de ce anume se decide.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deocamdata, pentru vineri decizia e luata. mai incolo, vom vedea.

    RăspundețiȘtergere