sâmbătă, 24 octombrie 2009

Bărbaţi/ Femei

   Aţi observat cât de amuzanţi şi de drăgălaşi sunt bărbaţii la începutul unei relaţii? De cele mai multe ori, dacă au o nouă prietenă se "laudă" cu ea prietenilor, cunoscuţilor şi mai ales fetelor care încercă să-l cucerească, spunându-le mândru: "ea e prietena mea" sau  "nu pot să vorbesc acum sunt cu prietena/mă duc la prietena mea". Bărbatul spune în stânga şi dreapta ce frumoasă, amuzantă şi deşteaptă este noua lui prietenă şi se fereşte pe cât posibil să o supere sau să-i dea măcar motiv de supărare. Este foarte uşor să-ţi dai seama când un bărbat este la începutul unei relaţii, până să-ţi spună el: nu răspunde la mesaje, la telefon îţi vorbeşte puţin şi pe fugă, iar când acceptă să vă întâlniţi ori nu vine fără ea, ori vine şi-ţi vorbeşte numai despre ea, ori stă foarte puţin. Bineînţeles că în felul acesta el intră în inima "alesei" şi apoi, peste trei, şase sau zece luni începe şi ea să vadă că de fapt numai începutul e frumos.
  Femeile însă... sunt exact invers. La începutul unei relaţii sunt mai retrase în faţa a ceea ce se înfiripă, îşi doresc să iasă cu fetele din primele seri pentru a nu se obişnui mereu cu prezenţa lui. Ele sunt mai rezervate, deoarece ştiu că până la urmă de sub zâmbetele mereu binevoitoare, invitaţiile dese în oraş şi scuzele de a nu ieşi în oraş fără "ea", va ieşi bărbatul supărat că nu mai are spaţiu doar pentru el şi că mai vrea să iasă doar cu prietenii. Ea încercă să-l prezinte cât mai multor cunoscuţi pentru a afla diferite păreri despre el, ca apoi tot ea să se supere că prietenii il plac (sau mai rău,prietenele) şi ajunge să fie posesivă. De acum încep  neînţelegerile, gesturile deranjante care până atunci erau acceptate acum sunt motiv de ceartă, "el" începe să-şi dorească "altceva", "ea" îi  reproşează tot mai des că este infidel, neatent.
   Adevărul este că nu sunt lucruri intenţionate. Bărbatul se bucură ca un copil de o nouă jucărie, de care ajunge la un moment dat să se plictisească, este normal şi inconştient la ei lucrul acesta. Femeia, din fire prevăzătoare, păstrează o anumită distanţă, urmând ideea "dacă te-ai ars odata sufli şi-n iaurt".
  Desigur, există posibilitatea să vorbim de jucăria preferată a bărbatului pe care o să vrea să o păstreze o viaţă sau de plăcerea femeilor de a consuma băuturi fierbinţi.

     :D
 Cînd un bărbat deschide portiera maşinii, soţiei sale, de un lucru poţi fi sigur: ori maşina e nouă, ori femeia!


În timpul unei dispute, o femeie îi spune soţului ei:
- Am fost nebună cînd m-am măritat cu tine!
- Ştiu, da' cum eram îndrăgostit la vremea aceea, nu am observat!

2 comentarii:

  1. M-am regasit si eu in ceea ce ai scris tu aici. Imi plac la nebunie relatiile la inceput. Imi doresc sa fiu cu ea tot timpul, sa dorm cu ea, sa visez alaturi de ea. Sunt un copil si imi place jucaria cea noua. Raman insa indragostit si nu caut alta jucarie. Mai intorc capul pe strada (cand sunt singur), dar atat. Nu m-as complica sa imi schimb jucaria daca totul merge ok. Si nici nu ma plictisesc de ea. Imi place sa o surprind placut tot timpul, sa ii soptesc la ureche ca o iubesc cand e plin de lume in jurul nostru, sa ii fac cafeaua dimineata,...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mitza: Ehehe,dar aici este vorba exact despre "jucăria preferată". Felicitări pentru faptul că ai gasit-o şi ştii să-i arăţi cât de iubită şi apreciată este. Iar de întors capul, cine nu o face..şi mie îmi place să mă uit la ceva frumos;).

    RăspundețiȘtergere