miercuri, 21 octombrie 2009

Întoarce-te mâine

        Îţi promit că mâine îmi iau revanşa pentru nepăsarea mea de astăzi. Îţi voi aşterne în prag şi pe gene căldura sufletului meu şi voi risipi din părul tău particula străină de frig. Astăzi am fugit de tine, mi-ai apărut străin între aceleaşi feţe triste... erai atât de obişnuit şi şters încât mi-a fost frică să te mai privesc. Mi-am întors speriată faţa chiar când tu treceai pe lângă mine şi am simţit uşoară atingerea degetelor tale pe obrazul meu... dar mi-a fost teamă să mă uit din nou în ochii tăi de frică să nu descopăr un suflet hoinar şi pregătit ca orice muritor de rând să-mi cerşească un strop de iubire. Ţi-ai trimis sărutul în zbor la mine, dar m-am ferit de el. Îţi trimit acum aceste rânduri să pot să-ţi spun ca astăzi te iubesc şi că vreau să te întorci până mâine. Sau mai bine te întorci mâine dimineaţă. Ştii doar cât de mult îmi plac dimineţile! Răsari tu soarele în locul meu şi adu-mi ceaşca de cafea amară. Ne vom ascunde sub eşarfa verde, trăind fericiţi miracolul zilei străine celorlalţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu