joi, 29 octombrie 2009

Nemuritorul

   Vreau să-ţi spun că eu nu sunt de vină pentru ceea ce ţi se întâmplă ţie rău. Vreau să ştii că sunt responsabilă doar pentru ce ţi s-a întâmplat ieri. Am savurat la maxim momentele tale de decădere, m-am bucurat pentru fiecare încordare a sufletului tău în timp ce aşteptai următoarea lovitură. Da, am fost laşă, te-am privit de la distanţă şi nu am vrut să vin în faţa ta să-mi arunc zâmbetul triumfător asupra ta. Tu ştii însă prea bine că acesta este doar începutul. Pentru tot ceea ce ai făcut rău mai ai mult de plătit. Prin faţa ta se vor perinda atâtea persoane încât nu o să mai şti să le numeri, fiecare îţi va prinde inima în mâini după ce ţi-au deschis pieptul cu un cuţit şi o vor opri cât de repede sau încet vor ei, privindu-te fiecare cum mori, pentru că vei fi înviat după fiecare moarte a ta. Vei fi şters ca om şi ca tot ceea ce ai reprezentat şi vei fi dorit sa nu fi fost aşa în toată viaţa ta. Cel mai rău o să te doară moartea ta în faţa zâmbetelor lor. Asta meriţi tu drept răsplată pentru viaţa ta. Veşnicie plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu