luni, 28 septembrie 2009

Pana la ultimul fum



Am inceput sarbatoarea visurilor impreuna...doar NOI...eu si tu.Fiecare sarut ne aducea pe buze sufletul ca un abur,ca un murmur si respiram impreuna acelasi aer.Eram in lungi momente tacuti..alteori,vorbeam poate prea mult..de fiecare data vorbeam si visam..taceam si visam...acum tind sa cred ca doar eu am fost in acea relatie..dar dupa cum stii intr-o relatie este nevoie de doi.Dar cum de am putut mereu sa te simt acolo,daca ai intors asa brusc spatele si ai aruncat cu pamant pe "NOI"?....cum sa nu ma intreb daca nu cumva a fost un vis....doar ca dupa tot acest timp inca pastrez vie acea lumina a ceea ce am avut si am reprezentat impreuna?Te-am iubit pana la ultimul fum al tigarii dragostei noastre..am fumat iluziile acelea ca si cand nu ar fi avut vreodata sfarsit...insa,m-am ars la degete si am aruncat si eu mucul ramas...tu deja renuntasei la fumatul acesta si....oare ce era in tigara aceea de mi-a lasat sentimentul de fericire continua si inaltare?Poate nu a fost o tigara normala...insa inca mai are efect...uneori fumul ei inca ma face sa zambesc ...inca mai vreau sa pot sa gasesc mucul acela si sa-l inod...sa fumam iar impreuna si sa ne iubim iar pana la un nou ultim fum....sa ne fumam sufletele si sa le lasam sa se mistuie in jar....probabil ca am devenit dependenta de acea tigara..hai,revino,inca mai putem sa fumam impreuna,sa iubim,sa...dar nu,te vad acum...crunt si cenusiu in fata mea,fumezi cu altcineva si ma arde palma de la tigara mea aprinsa cu care ma indreptam spre tine

2 comentarii:

  1. Eu zic sa te lasi de fumat. Dar nu si de iubit.

    RăspundețiȘtergere
  2. @geocer:hmmm!sa ma las de fumat?ai impresia ca-mi dauneaza?:))sincer,imi place sa fumez....m-am lasat,dar am revenit la acest viciu.fumez ca si cand as respira...imi spunea un domn aseara"e singura placere care mi-a ramas"_iti ofera ceva si fumatul.cat despre iubit....iubesc,in toate formele posibile ale dragostei...doar ca uneori te mai arzi;)

    RăspundețiȘtergere