vineri, 4 septembrie 2009

I-N-U-T-I-L

-E inutil,mi-a spus.E inutil sa-ncerci sa vezi mereu adevarul acolo unde e atat de bine ascuns,sa vrei sa-ti pastrezi mereu zambetul si increderea,sa astepti mereu rasaritul sau soarele dupa ploaie.E inutil sa crezi ca viata asta iti va ajunge pentru tot ceea ce vrei sa faci,sa renunti doar pentru ca ti se spune ca e mai bine sa astepti si ca in timp le vei face pe toate.E inutil iti spun.I-N-U-T-I-L!
Si eu i-am zambit.Incerca sa-mi explice ce si de ce este inutil,dar daca as fi vrut,i-as fi explicat de fapt cat de utile sunt toate.Am lasat-o sa-si bea cafeaua cu rom linistita.Masuta rotunda era prea mica pentru ea.Ea,care isi cara mereu documente,poze,agende si pe care apoi le intindea ca la o expozitie,astfel incat altcuiva ii era greu sa stea langa ea la mai aproape doi metri fara sa-i deranjeze sau pateze lucrurile.Am lasat-o cu toata dezordinea ei si tremurul mainilor prea mici.Avea dreptate intr-o privinta:era inutil sa-i explic cat de mult inseamna pentru mine..stia deja si asta o ajuta mereu pe ea sa fie aceeasi persoana ironica si fara partiniri.Pentru ca ea ii intelegea pe toti,dar ii ajuta mereu sa ridice capul,sa fie mai puternici,mai incapatanati.Asa ca am plecat zambind,ca sa-i arat cat de puternic este zambetul meu purtat mereu pe buze fine.

2 comentarii:

  1. E inutil sa incerci sa schimbi niste pareri asa de adanc inradacinate in mintea cuiva !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Geocer:cu adevarat este inutil,poti incerca sa schimbi macar acele idei care au o parte negativa.Poate omul din fata ta nu este chiar asa inchis la nou.Dar uneori,desi se doreste demonstrarea inutilitati,tu ajungi sa crezi cu atat mai mult cat este de folositor tie..ca acel zambet;)

    RăspundețiȘtergere