vineri, 4 septembrie 2009

ce zi..!

...joi..iar joi..sau poate vineri..Ce zi e azi?E ziua de ieri ce isi asteapta sfarsitul intr-un alt maine.Irelevant,de altfel, ce zi e.Cu siguranta este o zi deosebita.De ce?Pentru ca este o zi noua,e ziua aceea speciala in care simti ca vei face ceva.De ce e intuneric totusi afara?pai...pentru ca e noapte.

-Unde au fugit fluturii de noapte?ma intreaba copilul fugind pe langa mine.
Ma intorc sa-i dau raspuns,dar mai salta inca o data si se transforma intr-un fluture urias..de noapte....

Mi-a intins buchetul de trandafiri..era aceeasi doamna de la floraria din colt care astazi nu mi-a spus nimic.Astazi mi-a dat un buchet de flori
-Florile spun multe,draga mea!vorbea ea intr-o zi cu o persoana imaginara.
si ce vrea sa spuna buchetul meu de trandafiri albi fara tepi?

Nu am avut curaj sa-l iau acasa..era mic,negru si prea implora mila..Plangea in felul lui canin in multimea de picioare ce trecea pe langa el....Pe urma nu l-am mai auzit.Probabil ca eram prea departe.Desi sunetul a incetat brusc.

Azi cainele nu mai este,copilul alearga iar pe strada,iar doamna de la floraria din colt mi-a vorbit azi:
-Nu-i asa ca nu au rezistat?Nu,nu,stiu eu ca nu...tu esti prea pretentioasa..daca iti dadeam cu tepi tot ii aruncai...uite-i,domul acela ii daruie acum sotiei...

3 comentarii:

  1. Am citit toate posturile tale si mi-a placut foarte mult ceea ce am gasit aici...idei, ratiune, suflet, sinceritate, regasire de sine(ca si in cazul blogului meu), toate personalizate:)...frumos...o sa ma mai gasesti pe aici citindu-te:)...o zi buna iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un buchet de tranfadiri fara tepi? Numai in povestile cu Cenusareasa ar putea exista...sau o alta poveste care iti promite cer fara nori si ochi fara lacrimi...

    Doar ca n-am aprecia soarele daca nu am stii ca exista nori si n-am stii ce-i fericirea fara cunostiinta durerii...

    Asa ca...eu imi prefer buchetul de trandafiri cu spini...ca sa stiu sa fac deosebirea intre catifelat si tepos...

    Numai ca...unii dintre noi am primit de la viata un buchet de crengute de trandafiri cu tepi...si fara bobocii din capat...

    Buchetul tau e deci cu atit mai deosebit cu cit e unic. Bucura-te de el...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rodica Botan :)Exista o specie de trandafiri,trandafirul olandez fara tepi.Mai este considerat regele trandafirilor albi datorita bogatiei petalelor.Se pare insa ca eu am renuntat la buchetul acesta in schimbula a altceva sau a unuia cu tepi...Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere