miercuri, 13 ianuarie 2010

Doamne dumnezeule!

   Aş fi vrut să te văd cu nasul umflat doar ca să văd cum arată el pe faţa ta, dar tu ai vrut să mă enervezi iar şi iţi sufli nasul in faţa mea aşa cum decojeşti o portocală.  L-ai suflat atât de tare incât ai rămas fără nas. Inciudată, am inceput să mănânc cioburi. Ai inceput să mănânci  şi tu,sperând că astfel imi vei atrage atenţia. Dar ce nu ştiai tu, era faptul că mi se spărsese borcanul cu dulceaţă şi eu am aruncat dulceţa, iar acum mănânc cioburile..de foame. Până la urmă, dacă ai văzut că sunt tot bosumflată şi nu vreau să-ţi vorbesc ai exclamat ca un om sfârşit:
- Doamne dumnezeule!
M-am intors speriată cu faţa spre tine, m-am uitat in jur şi am intrebat mirată:
- Despre ce doamne vorbeşti tu acolo?Eu nu văd pe nimeni!
- Poftim?!?! Era un strigăt de ajutor. Ceream ajutor divin...cu tine e totul imposibil.
- Poate că aşa e, dar ajutorul divin nu are nicio legătură. Cine este acest doamne dumnezeule? Eu nu cunosc pe nimeni sub acest nume...Imi aduc aminte că am incercat să-l cunosc in vremurile copilăriei, doar că in cele din urmă am realizat că dumnezeu este doar un tip ingâmfat, care se crede prea bun să vorbescă cu noi, muritorii de rând. Şi de la el pot spune că am invăţat că cel mai bine te ajuţi tu sau cineva apropiat de tine. El nu are nimic a face cu greşelile noastre. Sunt greşeli pur omeneşti. Nu trebuie să iţi pui mari baze in ajutorul lui.
- Dar eu vreau doar să mă vezi, să nu te mai uiţi prin mine!
- Dragul meu, poate aveai vreo şansă, dar când am vazut cum te scobeşti in dinţi după resturile de mâncare pe care le găseşti pe acolo, dacă le găseşti şi nu cumva iţi rămân atârnand intre dinţi astfel incât să vadă toată lumea ce ai mâncat toată ziua, mi-am dat seama că imi este mult prea scârbă să mă uit la tine, cu atât mai mult nu mă pot vedea sărutându-te. Dacă vei găsi vreo proastă care să nu vadă asta din prima la tine şi să nu-ţi vomite in faţă, atunci să te consideri un tip cu adevărat norocos, care numai cu ajutor divin putea ajunge la această mare reuşită in viaţa sa.
   Cuprins de o mare ruşine,te-ai evaporat şi te-ai dus la dumnezeul tău. Din tine,pe alee, au căzut doar resturile de mâncare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu