vineri, 19 februarie 2010

Suflet gol

Visam printre lacrimi
în lumea nebună,
picioarele goale călcau împlinirea.
Susţineam cu tărie "eu sunt
în tine!"
Rănea o idee simţul trezit,  
îndepărtam personaje reale de vis.
M-am întors pentru o clipă şi rătăcită
am zis:
revin poate mâine,
ajung poate ieri,
din astăzi mă ştiu doar
străine plăceri.
Cu ochii închişi, cu mâna cerşind
regret adâncimea din zarea de apus,
adun o tăcere, schiţată-n idei,
cuvintele seacă...
Nu vreau să îţi cer
să ascunzi azi moartea din sufletul meu,
e străin şi e gol
cu capul plecat
rătăcit de dureri.
Nici lacrimi, nici doruri
nu îl pot azi trezi,
fugi dar de mine
nebune copil!
Fugi căci voi face din tine
tablou
pictat de o mână stângace.

Remarcat în cenaclul Junimea Digitală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu