joi, 31 decembrie 2009

Ultima zi



      Nu ştiu dacă va să fie, să mai aştept incă un mâine. M-am dezbrăcat de alb, m-am scuturat de urma de negru. Am desenat un zâmbet fals pe asfalt, ca-n vremurile bune ale copilăriei şi am aşteptat un pas de călător să-l şteargă. Am sperat că mă vei ascunde sub umbrela grijilor tale...cu teneşii mei prăfuiţi mă arunc in prima baltă de pe şosea. Cuprind uşor cu mâna degetele mâinii tale stângi...in palma dreaptă ai ascuns un inel. Nu, nu vreau să te cunosc, vreu să-mi rămâi veşnic enigmă, vreau să te iubesc pentru toate tainele tale şi să te aştept pentru toate visele tale. Nu te descoperi in faţa mea! Lasă-mă să te acopăr eu..am pentru tine doar săruturi şi speranţe...şi in fiecare dimineaţă am ascuns un zâmbet şi un răsărit. Să nu crezi că s-ar fi intâmplat oricum. Totul a fost pus la cale, tocmai pentru ca tu să nu mai poţi să te ascunzi de mine. Imi strâng geanta ultimelor cuvinte ş mă indepărtez. Astea au fost ultimele dorinţe cu tine. Mi-am creat ultima zi de fericire cu tine...de mâine, caută-mă tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu