vineri, 28 august 2009

Unde se duc valorile noastre?

Cum aminteam in postarea anterioara,am fost la FolkYou 2009.In seara celei de-a doua zi a festivalului,am asteptat cu nerabdarea sa o aud pe Tatiana Stepa.Si din fericire am apucat sa ma bucur de cantecele si glasul ei.Cateva zile mai tarziu aceasta s-a stins.Mirarea,recunosc,nu a fost mica,deoarece nu aveam cunostinta de suferinta ei.M-a intristat totusi faptul ca in ultimii cativa ani prea multi din cei ce ofereau din sufletul lor fericire si liniste s-au stins.Acesti oameni ce continua sa traiasca dupa moarte lasa in urma lor modele bune de urmat pentru tinerii nostri...dar mi-e teama cand vad cum ei se sting si altii nu prea mai apar.Am avut insa ocazia sa vad cativa ce promiteau in cadrul festivalului,insa nu cred ca cei ce se nasc depasesc ca numar pe cei ce pleaca dintre noi.Nu spun ca acum tinerii vor ramane rataciti si fara indrumatori,dar unde vom mai apuca noi sa auzim cantece in care era pus suflet curat asa cum oferea Florian Pittis,Stefan Iordache sau Tatiana Stepa.Si mi-e teama ca nu cumva maine sa nu mai plece altcineva in acea "lume mai buna".Pentru ca,macar sa credem ca ei ajung pe urma intr-o lume mai buna...probabil ca acolo de duc valorile noastre,sau asa cum spuneau multi au plecat deoarece Dumnezeu dorea sa-i aibe langa El si sa-i cante Lui.Mai ne raman si noua macar discurile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu