marți, 21 aprilie 2009

Ajutor!


Fac zilnic acelasi lucru...ma dau la o parte si uit de mine doar pentru a ajuta pe altii.La ce bun sa stau sa fac toate astea si sa ma uit?La nimic..dar uite-ma cum in continuare fac acelasi lucru si primesc zilnic cate un sut in fund.Dar cum toata expresia este "un sut in fund,un pas inainte" pot spune ca e bine si asa...insa nu se merita,oameni buni...Daca vi se cere ajutorul,nu ezitati sa-l oferiti,indiferent daca va roaga un prieten sau un necunoscut..dar oferiti ajutorul in limita in care voi nu aveti de pierdut,dar nici de castigat.Ajutati pana unde puteti,insa tineti minte cat de mult contati voi.Nu o sa vi se spuna multumesc de prea multe ori...poate va fi totusi rezultatul bun.Incercati sa nu va incredeti in toti si nu asteptati ca in lumea noastra,cea in care toti isi vad propriul interes sa fiti si voi ajutati la fel de mult pe cat ati face-o voi.Va spun asta pentru ca,nu am facut in ultimul timp decat sa ajut pe altii...si cu ce m-am ales?Cu priviri rautacioase si tratarea cu spatele.Oamenilor le este greu sa creada ca voi puteti sa ajutati fara sa cereti ceva in schimb si mereu veti fi priviti cu suspiciune...Fiecare isi vede intresul.Mai bine mi-as vedea si eu de treaba,dar nu cred ca ma ajuta si nu imi va fi mai bine.Pot sa recunosc oamenii care merita ajutati si cum cei care vor calca in picioare orice incercare a mea de a face un bine?Nu,nu pot.Incerc in continuare si ajut cu zambetul pe buze si fruntea sus.Si ce-i mai bine e ca nu eu am prea mult de pierdut si invat mereu din greselile pe care le fac.E bine,e rau?Nu mai conteaza,atata vreme cat persoana pe care o ajut ajunge la randul ei sa zambeasca.Incercati-ajutati!

Un comentariu:

  1. Dap...cunosc foarte bine ceea ce vrei as spui...si eu increc sa ajut cat se poate de mult, mai ales cand vine vorba de prieteni si persoane dragi...de cele mai multe roi ma las pe mine in finalul listei cu prioritati si sut trup si suflet pentru ei...multi mi-au spus ca nu e bine, dar asta sunt...asa ca te inteleg perfect...si nu te ingrijora...la un moment dat o sa intalnesti pe cinev acare sa merite tot efortul:)

    RăspundețiȘtergere